View Full Version : Moved by Admin
Francisco
Wed 11th-Mar-09, 11:45
Hi John,
The new interpretation of the rule is described in this instruction:
http://www.fifa.com/flash/lotg/football/en/flash/start.html
It has to do with being both in position AND in active play. Before it was enough to be in an offside position for the whistle to blow. Hope this clears the situation. And good luck to your son!
Best, Per
¿Porqué siempre tienes que decir la última palabra?:eek:
Per Söderberg
Wed 11th-Mar-09, 11:56
¿Porqué siempre tienes que decir la última palabra?:eek:
Hej igen!
Vad roligt! Du kommenterar ännu en av mina alster med ditt favoritspråk Spanska. Tror du att jag på något sätt bryr mig om detta? :):) Ha-Ha.
Du gör bara dig själv jättelöjlig!
Jag svarade John på frågan om fotbollsregeln offside. Det var i oktober förra året. John kunde ha sagt tack för länken så hade min post inte varit sist längre, men som sagt vem bryr sig om vad du har att säga när du bara vill förolämpa och skapa irritation.:cool:
Ha ett gott liv!
Per
Francisco
Wed 11th-Mar-09, 12:54
Hej igen!
Vad roligt! Du kommenterar ännu en av mina alster med ditt favoritspråk Spanska. Tror du att jag på något sätt bryr mig om detta? :):) Ha-Ha.
Du gör bara dig själv jättelöjlig!
Jag svarade John på frågan om fotbollsregeln offside. Det var i oktober förra året. John kunde ha sagt tack för länken så hade min post inte varit sist längre, men som sagt vem bryr sig om vad du har att säga när du bara vill förolämpa och skapa irritation.:cool:
Ha ett gott liv!
Per
Escribes más en este sitio no oficial que trabajar para ICCF, así nos va en ICCF:D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.